Obóz 2010 – „Cubile Precantrixis” (Wiedźmin)

Konwencja obozu w 2010 roku oparta była o świat wykreowany przez Andrzeja Sapkowskiego w sadze o Wiedźminie.
Uczestnicy obozu ze względu na wojnę panującą w starym świecie zdecydowali się ukryć w Kear Mohren Siedzibie i akademii Wiedźminów.



Więcej zdjęć

Tam ze względu na sytuację musieli poddać się szkoleniu aby móc wspomóc pozostałą załogę zamku Kear Mohren. Wcielając się w magów, kapłanki, druidów oraz wojowników nabywali niezbędnych umiejętności.



Borykając się z przeciwnościami losu, atakami wrogów oraz poszukując zaginionych artefaktów próbowali przywrócić dawną świetność wiedźminskiemu siedlisku.



Więcej zdjęć

Po rytualnych próbach wyruszyli do okolicznych krajów aby zażegnać konflikt pomiędzy Elfickim komandem „Skoriatel” a Zakonem Płonącej Róży.

Konwencja obozu – z racji na zróżnicowane charaktery postaci oraz wielorakość ich profesji – umożliwiła uczestnikom obozu na wybranie bohatera z którym łatwo im będzie się utożsamić. Wielowątkowa fabuła oparta na polityczno społecznych zjawiskach świata Fantazy umożliwiła przeprowadzenie zajęć dzięki którym uczestnicy obozu zapoznali się z mechanizmami działającymi w grupie.



Więcej zdjęć

Problematyka różnic rasowych istniejących w starym świecie pomogła zrozumieć problemy świata realnego. Poprzez zajęcia praktyczne takie jak zdobnictwo, młodzież rozwijała zdolności manualne oraz zmysł estetyki. Pierwiastek magiczny ukryty w siłach natury świata fantazy pozwolił w ciekawej formie pobudzić wyobraźnię i ułatwić zapoznania się z florą i fauną. Tworzenie zielników umacniło zdobytą wiedzę.



Więcej zdjęć

Gry strategiczne wyrabiały zdolność logicznego myślenia oraz pracy
w grupie. Z racji na charakterystyczną dla świata Fantazy nieprzerywalną łączność z naturą uczestnicy obozu mogli nabyć szereg umiejętności i technik harcersko – surwiwalowych.



Więcej zdjęć